اردوغان: به زودی عملیات علیه پ. ک. ک در شمال عراق را تکمیل خواهیم کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

اردوغان: به زودی عملیات علیه پ. ک. ک در شمال عراق را تکمیل خواهیم کرد

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به عملیات‌های این کشور در شمال سوریه و عراق گفت: به زودی در منطقه عملیاتی قفل پنجه در خاک عراق، قفل این عملیات را خواهیم بست.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۲۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 13
کد خبر: ۲۴۹۷۸۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ امروز شنبه رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی با اشاره به حضور نظامی ترکیه در شمال عراق گفت: در سایه اقدامات نیرو‌های امنیتی مان موفقیت‌های مهمی کسب کردیم.

وی افزود: گروه‌ها (ی تروریستی) در سوریه و عراق در وضعیت بدی قرار دارند. در منطقه عملیاتی قفل پنجه در آینده نزدیک قفل را خواهیم بست.

رئیس جمهور ترکیه همچنین افزود: در سوریه در مرز‌های جنوبی مان، تکمیل کمربند امنیتی را بر اساس تمامیت ارضی سوریه به پایان خواهیم برد.

اظهارات اردوغان درباره احترام به تمامیت ارضی سوریه در حالیست که دمشق بار‌ها خواستار خروج نیرو‌های نظامی ترکیه از شمال سوریه شده و این حضور را اشغالگرانه نامیده است.

دولت دمشق حتی در موضوع عادیسازی روابط با ترکیه که آنکارا به دنبال آن است، ۲ شرط خروج نیرو‌های نظامی ترکیه از خاک سوریه و نیز عدم حمایت ترکیه از معارضان مسلح حاضر در ادلب را مطرح کرده است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار